lunatryk prowadzi tutaj blog rowerowy

Lunatryk na rowerku

Żar z rana zamiast kawy

Wtorek, 21 maja 2013 | dodano: 24.05.2013

To był ostatni dzień przed załamaniem pogody, a w zasadzie ostatnie godziny bo zaraz po powrocie się zesmoliło i smoli do dzisiaj :) Tak naprawdę to miałem plan na Tresną ale jak jechałem wzdłuż Międzybrodzkiego jeziorka i zobaczyłem Żar, pomyślałem, że widok powinien być w góry zacny... no i był :)

Jezioro Międzybrodzkie © lunatryk

Jezioro na szczycie © lunatryk

Widok z Żaru © lunatryk

Obłoczek beskidzki © lunatryk

lunatryk
| 10:56 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Nie używałem filtrów :) Zdjęcie zrobiłem małym aparacikiem kieszonkowym panasonic, tryb jak najbardziej automatyczny :)
marusia
| 16:47 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Chmury wyszły nieziemsko. Użyłeś filtra polaryzacyjnego?
Kajman
| 07:12 sobota, 25 maja 2013 | linkuj Udało się z chmurami, teraz byłby problem:(
lunatryk
| 22:05 piątek, 24 maja 2013 | linkuj nieczęsto mamy u nas takie chmury. Częściej bywają nad morzem a tu chyba je coś przywiało :)
k4r3l
| 20:17 piątek, 24 maja 2013 | linkuj O kurczę, dawno nie widziałem tak ładnych zdjęć z Żaru i okolic ;) Obłoczki nad zbiornikiem obłędne ;)
bikeholiczka
| 19:50 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Wow! Piękne zdjęcia!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kpodc