lunatryk prowadzi tutaj blog rowerowy

Lunatryk na rowerku

Ostatnia (mam nadzieję) zimowa niedziela

Niedziela, 7 kwietnia 2013 | dodano: 07.04.2013

Znowu słońce zrobiło nas w konia. Pojawiła się z ranna jak się okazało płonna nadzieja na słoneczne przedpołudnie więc o 8mej rano sms do Eli czy jedziemy. Oczywiście Ela wiadomości nie przeczytała bo o tej porze jeszcze śpi :) W końcu się udało i po 10tej jedziemy już w kierunku Wilamowic. Jak tylko wyjechaliśmy to słońce pokazało gdzie nas ma i się schowało. Miało być pięknie i słonecznie a skończyło się jak zwykle :) I tak było warto, choć wracaliśmy w lekko pruszącym śniegu z deszczem. Piękne wiejskie widoki poniżej a przemian z uroczymi odchodzącymi już do lamusa wioskowymi sklepami i kioskami, które pewnie niedługo będą zastąpione nudnymi, identycznymi sklepami sieciowymi. Szkoda.

stawik © lunatryk

niradhara
| 06:26 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj A żebyś wiedział!
lunatryk
| 05:37 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj To ty biedna nie wyspałaś się dzisiaj bo słońce wstało zaraz po 6stej :) Dzięki za wczorajszą trasę.
niradhara
| 17:21 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Ja jestem ranny ptaszek i wstaję ze słońcem. Logiczne więc, że jak nie ma słońca, to nie wstaję ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziki